Istorija

UAB „Gerų idėjų namai“ įkurta 2007 metais. Aktyvią veiklą rinkodaros komunikacijos srityje įmonė pradėjo vykdyti 2008 metais su prekės ženklu AD G.I.N. Pradžioje didžiausias dėmėsys buvo skiriams reklamos paslaugoms žiniasklaidoje. Vėliau veikla išsiplėtė, apėmė ir kitas sferas.
2010 metais buvos sukurtas prekės ženklas “Expotique”. “Expotique” veikla apima ekspozicinių sistemų ir stendų (Roll-up, X-banner ir pan.) gamybą bei didmeninę ir mažmeninę prekybą.

Įmonės UAB “Gerų idėjų namai” direktoriui Šarūnui Jasiukevičiui perpirkus visas šios įmonės akcijas iš verslo partnerių, vietoje buvusio prekės ženklo AD GIN atsirando naujas ženklas – “Point media”, simbolizuojantis sutelktą tikslinę komunikaciją, vedančią tiesiai į tikslą.

“Point media” suvienija stipriausias komunikacijos agentūros AD GIN puses ir patirtį video produkcijos kūrime. Todėl pasikeitęs pavadinimas ir stipri, įvairių kompetencijų įgijusi komanda veda naujos verslo koncepcijos link – tikslingos, taiklios, preciziškai suplanuotos ir parengtos komunikacijos.