Apie

apie mus

page2_pic1Esame rinkodaros komunikacijos, viešųjų ryšių ir reklamos specialistų komanda.

Siekiame nukreipti savo žinias ir patirtį integruojant skirtingas komunikacijos priemones ir koncentruojant jų galimybes į vieną tikslą – kliento poreikius.

Teikiame rinkodaros komunikacijos strategijų kūrimo, įgyvendinimo, prekinių ženklų kūrimo ir įvedimo į rinką, korporacinės komunikacijos, ryšių su žiniasklaida valdymo, krizių vadybos, ES remiamų projektų, renginių vadybos, TV projektų organizavimo bei kitas komunikacijos paslaugas.
Kūrybiškų sprendimų dėka esame viena iš stipriausių įmonių segmente.

Paslaugas teikiame privačioms įmonėms ir valstybiniam sektoriui.

Kokia mūsų veikla?

Mūsų pastangos nukreiptos į kliento tikslą. Tam pasitelkiame tikslingą integruotą komunikaciją visose žiniasklaidos priemonėse.

Profesionialiai parengiame komunikacijos strategiją. Jai įgyvendinti paruošiame detalų komunikacijos planą. Parenkame klientui optimaliausius integruotos komunikacijos kanalus ir kuriame turinį žiniasklaidoje.

Greta šio, tikslingos komunikacijos planavimo, teikiame reklamos paslaugas bei atstovaujame ekspozicinių sistemų prekės ženklą “Expotique”.

Šalia jau minėtų įmonių “Point media” ir “Expotique” prisijungė 2013 metais grupę papildęs prekės ženklas “Bird‘s eye Media”, kurio veikla yra netradiciniai filmavimai ir fotografijos iš paukščio skrydžio.

 

Vadovaujamės Lietuvos valstybės teisės aktais, kurie reglamentuoja komunikaciją viešoje erdvėje:

 

1. Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencija

2. LR visuomenės informavimo įstatymas

3. LR reklamos įstatymas

4. Visuomenės informavimo politika ir leidinių tiražai

5. LR lobistinės veiklos įstatymas

6. LR autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymas

7. Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodeksas


 

siūlome

1
Komunikacijos strategija

Efektyvi komunikacijos strategija kuriama išanalizavus įmonės veiklą, konkurencinę aplinką, tikslinių vartotojų lūkeščius, pozicionavimo būdą, atitinkamai parinkus ir integravus daugelį komunikacijos būdų.

2
Komunikacijos taktika ir planavimas

Sklaidos efektyvumo pagrindas – rinkos tyrimų bendrovių pagalba mes prognozuojame reklamos priemonių vartojimo atitinkamose gyventojų grupėse rodiklius ir tendencijas. Jais pagrįsta mūsų rengiamų rinkodaros planų taktika.

3
Komunikacijos priemonės

Sėkminga komunikacija priklauso nuo tikslingai parinktų jos priemonių, pritaikytų prie strategijos bei siekiamų tikslų. Tik tinkamoje vietoje, tinkamu metu ir tinkama forma pateikta informacija turi didžiausią poveikį atitinkamai auditorijai.